tisdag 30 september 2008

Dålig timing

Ibland så djävlas saker och ting på sätt som man inte ens kunde räkna med. Som sagt så har min dator pajat och har varit inne på felsökning i en vecka nu. Problemet i sig är inte det vanliga datorabstinensen som jag vanligen lider av utan dator, eller ännu värre utan Internet, utan nu handlar det om att jag ska ha ett seminarie på torsdag och vad är typ det vanligaste att göra då? Jo använda power point som jag inte kan göra hemma då. Det betyder alltså att jag enbart kan jobba under de timmar som Medicinska biblioteket har öppet. Något frustrerande! Och inte nog med det så är jag andra person ut på startfältet så jag måste köra på torsdag medans andra får köra på tisdag nästa vecka.
Ibland känns livet bara mer orättvist än vanligt *suck*

2 kommentarer:

Therese sa...

Klassiskt i-landsproblem. Men det fixar du! I värsta fall får du släpa dit en OH-projektor och köra gamla hederliga OH-bilder... eller än bättre, skaffa ett sånt där stort blädderblock att rita på. Du lär i alla fall bli unik, särskilt nu när typ alla gör tråkiga powerpointer med massor av text som ingen orkar läsa ;)

Anonym sa...

Jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig!