fredag 27 juni 2008

Hit me with your best shot!

Har äntligen blivit färdig med första flytten för denna sommar. Det blev en massa stress och slit samtidigt som jag jobbade hela dagarna, räknade att jag fick i genomsnitt mindre än 4 timmars sömn under en veckas tid. Och vad skulle man göra utan sin mamma och mormor som ställde upp/tvingade på mig deras hjälp med städningen av lägenheten inför besiktningen?

Min officiella adress är numera Flintvägen 6, Carlshem, Umeå. Det blir dock inte förrän i augusti jag flyttar ner dit. Under tiden medan jag jobbar i Skellefteå i sommar så bor jag i min mosters utbyggnadhus på Brinkvägen 5. Inte en stor lägenhet men det finns ett rum, kök och toa. Det som inte finns är tillgång till Internet och jag har redan abstinens för att jag inte kan få gå online när helst jag är hemma, utan måste göra som nu och besöka min mor för att göra det. Det är i och för sig trevligt att besöka henne också men ja, det byter ändå att vill man få tag i mig så är det telefon som gäller.

Jessica, du ville ha bevis så här har du det, 3% bättre ;) Grattis på födelsedagen!


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack! Men inte kom du å fikade inte..?! Hahahahaha! Jag kan inte sluta skratta, du är KING!