onsdag 22 juli 2009

Besviken

Efter tre ångestfyllda veckor av letande efter någon som kunde jobba mitt sista pass på jobbet så jag skulle kunna fara till stosjöyran i slutet av månaden hade jag ämtligen lyckats med denna bedrift (och det var fan inte lätt). Då väljer folk att banga en efter en trotts att vi planerade detta långt innan skolan slutade...så nu blir det inget av skiten...något besviken blir man men ändå inte särskilt förvånad. Bytte så jag jobbade både helgen då stadsfesten var samt pdol bara så jag skulle kunna fara...känns ju som det var väldigt värt nu...

Den enda fördelen är att det blir vikariefest på fredagen jag skulle vara borta så det väger ju upp lite samt att jag passar på och köper en biljett till winnerbäcks konsert i umeå den 26 november istället.

Inga kommentarer: